Η αγάπη πρίν τις επιθυμίες Desires #2


Γράφει η Κυριακή Γανίτη(Dominica Amat)

     Όπως σας υποσχέθηκα τις προηγούμενες μέρες,σήμερα θα σας μιλήσω για το δεύτερο βιβλίο από την σειρά Desires καί την συγγραφέα κυρία Άντα Αντρέου με τίτλο ''Η αγάπη πρίν τις επιθυμίες''. Σε αυτό το δεύτερο βιβλίο της σειράς βλέπουμε την ιστορία του παρελθόντος της πρωταγωνίστριας Άντας Αλιβιζάτου καί πως επηρέασε εκείνη καί τους γύρω της. Η συγγραφέας βρίσκεται πλέον σε μία πιο ώριμη συγγραφική φάση καί εύστοχα μας δίνει ένα βιβλίο καθαρά αισθηματικό-σε αντίθεση με το πρώτο που ήταν άκρως τολμηρό καί λάγνο-διακοσμημένο από ένα γλυκό καί αθώο τρόπο απαλλαγμένο από το αλήτικο καί μάγκικο στυλ καί ύφος του προηγούμενου βιβλίου,κάτι το οποίο μας εκπλήσει ευχάριστα γιατί μας δείχνει τις ικανότητες της ως συγγραφέα. Άν καί γνωρίζουμε το τέλος της ιστορίας του δεύτερου βιβλίου-μας έχει ήδη δοθεί από το πρώτο βιβλίο-με έναν μαγικό τρόπο διάβασα το βιβλίο με πάρα πολύ ευχαρίστηση καί ενθουσιασμό καί το άφησα να με ''παρασύρει'' μέσα από τις σελίδες του. Για μένα μεγάλο πλεονέκημα το γεγονός πως η συγγραφέας αποφάσισε να μεταφέρει τις ιστορίες με αυτήν την σειρά. Εγώ όπως έχετε καταλάβει,το λάτρεψα καί αυτό το βιβλίο. Γύρισα λίγα χρόνια πίσω καί έγινα ξανά έφηβη. Έκανα φίλους καρδιάς,ένιωσα το πρώτο το αγνό χτυποκάρδι,ήμουν ανέμελη καί είχα τις ανησυχίες που νιώθουν οι έφηβοι. Σίγουρα όσοι καί όσες το διαβάσετε,θα ταυτιστείτε με κάποιον ήρωα αφού θα δείτε τον εαυτό σας μέσα τους. Όσον αφορά το τέλος; Τί να σας πώ; Ένιωσα τον πόνο που ένιωσαν καί οι ήρωες.΄Ηταν λές καί έχασα ένα κομμάτι της αθωότητας μου καί του εαυτού μέσα από αυτήν την απώλεια. Συγχωρέστε με αν κάνω spoiler αλλά τους ήρωες τους έκανα κομμάτι μου καί τους θρήνησα όπως καί τα παιδιά της ιστορίας. Δεν θέλω να σας πώ περισσότερα γιατί δεν ξέρω αν θα μπορέσω να συγκρατήσω τα δάκρυά μου. Πάντως η συγγραφέας για μία ακόμη φορά με έκανε να θέλω να διαβάσω καί τις ιστορίες καί των υπολοίπων. Σίγουρα-όπως έχω ξαναπεί-έχουν να μας πούν πολλά.Θα κλείσω λέγοντας ότι την απώλεια ο καθένας μας την διαχειρίζεται με διαφορετικό τρόπο γι'αυτόν τον λόγο καλό θα είναι να αφήνουμε τον χρόνο να κάνει την δουλειά του.

Υ.Γ.1. Εμένα ο Δημήτρης καί ο Άγγελος μου θύμισαν σε πολλά τον Θέμη καί τον Πάνο.Σαν να επαναλαμβάνεται η ιστορία με κάποιο τρόπο ή πολύ απλά είναι ο καλύτερος επίλογος που θα μπορούσε να υπάρξει. Ποιός ξέρει; Θα δούμε στο μέλλον τι μας επιφυλάσσει η συγγραφέας.

Υ.Γ.2.Αν καί τα βιβλία θα μπορούσαν να διαβαστούν το καθένα μόνο του,σας συμβουλεύω να μην το κάνετε. Επίσης να μην τα διαβάσετε ανάποδα(το δεύτερο ως πρώτο) γιατί θα χάσετε έτσι όλη την μαγεία τους.

Υ.Γ.3. Εμένα με επηρέασε τόσο πολύ(θα το έχω νωπό πολύ καιρό σην μνήμη μου) που θα χρειαστώ λίγες μέρες μέχρι να περάσω στο επόμενο βιβλίο.

Υ.Γ.4. Ένα μεγάλο μπράβο για την εξαιρετική επιμέλεια των εξωφύλλων καί των δύο βιβλίων.

                              Σας το προτείνω ανεπιφύλακτα!Καλές σας αναγνώσεις!

                            Δείτε εδώ την κριτική για το βιβλίο ''Σκοτεινές επιθυμίες''

                            https://dominicamat.blogspot.com/2019/02/desires-1.html

                      Δείτε εδώ την συνέντευξη που παραχώρησε η συγγραφέας στο blog

                            https://dominicamat.blogspot.com/2019/03/blog-post_18.html

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ:ΑΝΤΑ ΑΝΤΡΕΟΥ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ:iwrite.gr publications

Η αγάπη πρίν τις επιθυμίες Desires #2 Η αγάπη πρίν τις επιθυμίες Desires #2 Reviewed by Dominica on Φεβρουαρίου 19, 2019 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εικόνες θέματος από sndr. Από το Blogger.