Συνέντευξη-συζήτηση με την συγγραφέα κυρία Άντα Αντρέου


Γράφει η Κυριακή Γανίτη(Dominica Amat)

   Πρίν λίγο καιρό διάβασα καί έγραψα την κριτική μου για τα δύο βιβλία ''Σκοτεινές επιθυμίες'' καί ''Η αγάπη πρίν τις επιθυμίες'' από την σειρά Desires( εκδόσεις iwrite.gr publications) από την ανερχόμενη καί πολλά υποσχόμενη συγγραφέα κυρία Άντα Αντρέου. Δύο βιβλία που μου άρεσαν πάρα πολύ καί αξίζουν να διαβαστούν. Την κριτική μου καί για τα δύο βιβλία μπορείτε να την βρείτε στην ενότητα αισθηματικά. Εγώ έτυχε να την γνωρίσω στην παρουσίαση του δεύτερου βιβλίου της καί με έκανε να θέλω να μάθω περισσότερα για εκείνη καί τα βιβλία της. Την ευχαριστώ πάρα πολύ γι'αυτήν την συνέντευξη-συζήτηση που δέχτηκε να μου παραχωρήσει για εμάς το αναγνωστικό κοινό. Δεν θα σας κουράσω παραπάνω. Πάμε λοιπόν να την γνωρίσουμε καλύτερα μέσα από τις ερωτήσεις που της έκανα. Ερωτήματα που ίσως να θέλατε κι εσείς να την θέσετε.

   D.A.: Αρχικά θα ήθελα να μας πείτε λίγα πράγματα για τον εαυτό σας που θα ενδιέφεραν το αναγνωστικό σας κοινό.

   A.A. Καταρχήν θέλω να σας ευχαριστήσω που με φιλοξενείτε. Γενικά είμαι άνθρωπος που δεν θέλω να λέω πολλά διότι με κάνει να νιώθω εγωπαθής και δεν είμαι τέτοιος άνθρωπος. Προτιμώ τις πράξεις και όχι τα κούφια λόγια. Ωστόσο αυτό που μπορώ να πω για τον εαυτό μου είναι πως είμαι ένας παθιασμένος άνθρωπος, ονειροπόλα αν και γνωρίζω την κοινωνική ρεαλιστικότητα του χώρου μου, με όραμα και αρκετά πεισματάρα. Δεν σταματώ μέχρι να γίνει πράξη το όνειρο μου. Σπούδασα σχέδιο μόδας και ειδικός ενδυματολογίας όμως δεν ασχολήθηκα ποτέ, η συγγραφή πάντα με τραβούσε σαν μαγνήτης οπότε προτίμησα αυτήν.

   ΕΡΩΤΗΣΗ 1: Ποιά ήταν η αφορμή για να ασχοληθείτε με την συγγραφή;

    A.A. Δεν υπήρξε ποτέ κάποια αφορμή για να είμαι ειλικρινής. Από μικρή πάντα όλοι με έβλεπαν να γράφω και να σχεδιάζω. Στα δεκαπέντε μου έγραψα το πρώτο μυθιστόρημα μου με μια ομάδα παιδιών που βρισκόταν σε μια εσωτερική σχολή Καλών Τεχνών, κι όλο αυτό στα διαλείμματα στο σχολείο. Το βιβλίο ποτέ δεν εκδόθηκε βέβαια. Τότε την συγγραφή την έβλεπα σαν χόμπι, την δική μου ψυχολόγο που με βοηθούσε, μετά τα είκοσι μου συνειδητοποίησα πως ήταν επάγγελμα και μια ενδεχομένη επιλογή για το μέλλον μου. Ήρθε αβίαστα προτού καν το καταλάβω. 

   ΕΡΩΤΗΣΗ 2: Είχατε κάποια προσωπική εμπειρία εσείς ή κάποιο δικό σας άτομο που σας ώθησε να γράψετε την σειρά Desires;
  
   A.A. Ναι. Η έμπνευση για τις Σκοτεινές Επιθυμίες ξεκίνησε από την φιλία μου με τον διαδικτυακό μου κολλητό. Ήθελα να γράψω κάτι για την φιλία, μετά μπλέχτηκε ο Δημήτρης Ελευθεριάδης και ο ερωτάς του με την Άντα. Αργότερα, βλέποντας την αγάπη των αναγνωστών μου για τους ήρωες το μετάτρεψα σε ερωτική σειρά βιβλίων.

           

ΕΡΩΤΗΣΗ 3: Η κύρια πρωταγωνίστρια η Άντα εκτός από συνονόματή σας, σπουδάζει και σχέδιο μόδας όπως κι εσείς. Μήπως μέσα από εκείνη κατά έναν τρόπο ''ζείτε'' κι αυτό σας το όνειρο;

A.A. Για να είμαι ειλικρινής, ίσως ναι. Είμαι συγγραφέας που σκιαγραφώ εκνευριστικά τέλεια τους χαρακτήρες μου, ακόμη και σε σημείο να βρισκω fashion style για τον καθένα. Τα ρούχα αναδεικνύουν και λένε πολλά για την προσωπικότητα ενός ανθρώπου μας έλεγαν πάντα στην σχολή, οπότε ναι με αυτό το τρόπο χρησιμοποιώ τις σπουδές μου. Στα βιβλία δεν υπάρχει σκηνή που να μην περιγράφει την εμφάνιση γι’ αυτό το λόγο. Μέσα από τις επιλογές τους στα ρούχα αναδεικνύω τα πιστεύω, τις προσωπικότητες τους και τις προσωπικές τους εμπειρίες.

ΕΡΩΤΗΣΗ 4: Ένα στοιχείο που μου άρεσε πάρα πολύ διαβάζοντας τα βιβλία σας ήταν το γεγονός της ύπαρξης πολλών και καίριων δευτεραγωνιστών. Δευτεραγωνιστές που έχουν πολλά να δώσουν. Θα υπάρξουν στην πορεία βιβλία της σειράς που θα στηρίζονται στις δικές τους ιστορίες;

A.A. Για μένα προσωπικά στα βιβλία μου είναι όλοι πρωταγωνιστές. Το έστησα με τέτοιο τρόπο που όλοι παίζουν καίριο ρόλο στο μυστήριο του Desires Series. Μερικοί έχουν να πουν κάτι και άλλοι έχουν βρεθεί σε θέσεις που κανείς δεν θα το φανταζόταν σε αυτή την ιστορία. Είναι παζλ, η αλήθεια του καθενός θα ενώσει ακόμη ένα κομμάτι στο αινιγματικό παιχνίδι της μοίρας του. Μετά την τριλογία της Άντας Αλιβιζάτου θα ακολουθήσουν ο Μάνος Ζαΐμης , κολλητός του Άγγελου και της Αλέξας Δελή, κολλητή της Άντας, θα ακολουθήσουν ο Ερμής Λύτρας , ο Άγγελος, ο Αλέξης , ο Άρης και ο Μάρκος, ο δεύτερος κολλητός του Δημήτρη. Είναι οι χαρακτήρες που κινούνται σε σημαντικές θέσεις στην ιστορία, ωστόσο θα υπάρχουν και δικοί τους εφιάλτες, δαίμονες και μυστικά. 

ΕΡΩΤΗΣΗ 5: Στην κριτική μου για το δεύτερο βιβλίο της σειράς είχα πει πως βρήκα έξυπνο το γεγονός ότι πρώτα γράψατε το παρόν και μετά το παρελθόν της πρωταγωνίστριας. Ήταν κάτι που είχατε σκεφτεί εξ'αρχής ή προέκυψε στην πορεία της συγγραφής;

A.A. Να ομολογήσω πως το δεύτερο βιβλίο και η ερωτική σειρά Desires δεν θα γραφόταν αν δεν επέμεναν έντονα οι αναγνώστες μου στο wattpad. Αυτοί εκτίσαν την διαδρομή των βιβλίων, όσο αγαπούσαν τους ήρωες τόσο ήθελαν κι άλλο. Τους χρωστάω πολλά. Μάλιστα, ήδη αρχίσαν να μου ζητάνε την ιστορία του Ερμή. Δεν χορταίνουν. 



ΕΡΩΤΗΣΗ 6: Όλοι οι ήρωες σας κατά ένα ''τυχαίο'' τρόπο δένονται μεταξύ τους. Πιστεύετε στην μοίρα και στο πως φέρνει κοντά ανθρώπους που σε άλλες περιπτώσεις ίσως να μην συναντιόντουσαν ποτέ;

A.A. Ναι, πιστεύω πάρα πολύ. Μπορεί σαν άνθρωποι να ορίζουμε τον δρόμο μας με τις αποφάσεις μας όμως ο νόμος της έλξης μπορεί να αλλάξει πολλά. Αν πρέπει να συναντήσεις κάποιον που θα σου αλλάξει την θεωρία σου, θα τον φέρει η ζωή όσο κι αν προσπαθείς να το αποφύγεις. Ας πάρουμε παράδειγμα τον Δημήτρη και την Άντα, ενωθήκαν με πρόφαση την σεξουαλική τους έλξη όμως οι μοίρες τους ήταν ήδη φτιαγμένες. Όταν το παρελθόν του Δημήτρη καταστρεφόταν, την ίδια στιγμή η Άντα αποφάσιζε να αλλάξει την θεωρία της για την ζωή. Τίποτα δεν έγινε τυχαία και θα το καταλάβετε σιγά- σιγά στον χάρτη του Desires Series. 


ΕΡΩΤΗΣΗ 7: Γράψατε δύο βιβλία που ενώ αναφέρονται στα ίδια πρόσωπα το ένα χαρακτηρίζεται καθαρά ερωτικό και το άλλο αισθηματικό. Φοβηθήκατε μήπως τα συγκρίνει μεταξύ τους το αναγνωστικό κοινό με όχι τόσο θετικό τρόπο και να προτιμήσει το ένα έναντι του άλλου;

A.A. Καθόλου. Πάντα κάνω πράγματα για κάποιο λόγο. Πρώτον! Στο δεύτερο έπρεπε να κάνω εμφανή την διαφορά του χαρακτήρα της Άντας πριν και μετά τον θάνατο του Θέμη και του Πάνου. Μόνο η αλλαγή κατηγορίας θα έδειχνε αυτή την διαφορά, μεταξύ της σκληρής και δυναμικής Άντας των Σκοτεινών Επιθυμιών και της ευάλωτης και ονειροπόλας Άντας της Αγάπης Πριν της Επιθυμίες. Δεύτερον! Από αρκετούς έχει υπονοηθεί πως οι Σκοτεινές Επιθυμίες τελειώνουν χωρίς να υπάρχει λόγος για να συνεχιστεί, ωστόσο η συνέχεια και η αλλαγή είδους εξέπληξε τους αναγνώστες, έμαθαν κάθε λεπτομέρεια της ιστορίας και όχι περιληπτικά όπως την ομολόγησε η Άντα στον Δημήτρη, κάλυψε τις διερωτήσεις που υπήρχαν στο μυαλό του αναγνώστη και τέλος, το πρώτο και το δεύτερο ενώνονται κατά κάποιο τρόπο. Θα το αντιληφθείτε στην συνέχεια. Οι αναγνώστες πιστεύουν πως όσα διάβασαν είναι όλα όσα πρέπει να ξέρουν, όμως είναι μια οφθαλμαπάτη μέρος του Desires Series. Πάντα θα ανακαλύπτετε κάτι που δεν περιμένετε να συμβεί. 




ΕΡΩΤΗΣΗ 8: Πιστεύετε στον έρωτα στην πιο αισθηματική ή στην πιο έντονη μορφή του; Και αν ναι, πόσο κρατάει άραγε;

A.A. Πιστεύω στον έρωτα που ξέρει τι θέλει, αυτόν τον έρωτα που πατάει καλά στα πόδια του και δεν γκρεμίζεται ακόμη κι αν γίνεται πόλεμος γύρω του. Αυτός που αποκαλούμε «υγιή έρωτα». Ένα ζευγάρι μπορεί να αντέξει στο πέρασμα του χρόνου μόνο αν ξέρει τι θέλει, τι ονειρεύεται και δεν έχει απωθημένα. Δεν υπάρχει το άλλο μισό, υπάρχει το άλλο ολόκληρο που θα ολοκληρώσει την ζωή σου και θα είναι εκεί για να στηρίξει όσα ονειρεύεσαι. Ο έρωτας είναι μεγάλη υπόθεση και δυστυχώς μερικοί τον μιζεριάζουν. Αν δεν σου κόβεται η ανάσα, αν δεν σου τρελαίνει το μυαλό και δεν νιώθεις έκρηξη μέσα σου όποτε σε αγγίζει, ακόμη και μετά από δέκα χρόνια δεν είναι έρωτας. 



ΕΡΩΤΗΣΗ 9: Στα βιβλία σας ασχοληθήκατε επίσης με το θέμα της φιλίας. Υπάρχει κατά την γνώμη σας άραγε πραγματική φιλία ανάμεσα σε έναν άνδρα και μία γυναίκα;

A.A. Υπάρχει, αρκεί να είναι ώριμοι και δυο. Τον τελευταίο αιώνα η φιλία έχει παρεξηγηθεί αρκετά που πρέπει να είσαι αρκετά ώριμος ώστε να αντιληφθείς την έννοια της. Φιλία είναι το ομορφότερο αίσθημα, χωρίς τους φίλους μας δεν ήμαστε τίποτα, είτε κι αν αυτοί είναι άντρες ή γυναίκες. Οι φίλοι είναι αυτοί που θα σε στηρίξουν, να σου πουν ντόμπρα την αλήθεια και θα πονέσουν μαζί σου. Χρειάζεται ωριμότητα στις ανθρώπινες σχέσεις και κυρίως να μαθαίνεις από αυτές. 

ΕΡΩΤΗΣΗ 10:Ποιός/α είναι το πρώτο πρόσωπο που διαβάζει τα βιβλία σας πριν ακόμη φτάσουν στον εκδοτικό οίκο; Πόσο σας επηρεάζει η άποψή του/της;

A.A. Οι κολλητές μου, Μιράντα Σταύρου, Νεφέλη Περήφανου, Στυλιανή Νικολάου και Αγγέλα Δρακάκη. Είναι τα μοναδικά άτομα που ανέχονται την τρέλα μου για την συγγραφή και με πίστεψαν από τότε που άρχισα να γράφω. Ναι με επηρεάζει, γνωρίζω πως θέλουν το καλύτερο για μένα και πάντα μου λένε την αλήθεια έξω από τα δόντια, ακόμα κι αν μου σπανέ τα νεύρα μερικές φορές χαχα. Είναι οι άνθρωποί μου. 

ΕΡΩΤΗΣΗ 11: Το αναγνωστικό κοινό σε Ελλάδα και Κύπρο σας έχει αποδεχτεί και αγκαλιάσει με πολλή αγάπη. Περιμένατε ποτέ να γίνει αυτό; Πώς θα αισθανόσασταν σε αντίθετη περίπτωση;

A.A. Ξεκινώντας να γράφω τις Σκοτεινές Επιθυμίες, και αποφασίζοντας να το εκδώσω με παρότρυνση των αναγνωστών μου δεν πίστεψα ποτέ πως θα είχε τέτοια επιτυχία. Πάντα μέσα μου έλεγα «Έλα μωρέ, ρίσκαρε και ότι γίνει, έγινε». Στην πρώτη μου βιβλιοπαρουσίαση συνειδητοποίησα πραγματικά πόσο ο κόσμος αγάπησε το βιβλίο. Έμεινα σοκαρισμένη. Πάντα ήμουν ρεαλίστρια και προσγειωμένη, αν συνέβαινε το αντίθετο δεν θα με επηρέαζε ιδιαίτερα διότι γνώριζα το ρίσκο από την αρχή. 

ΕΡΩΤΗΣΗ 12: Είχατε ολοκληρωμένη από την αρχή την ιστορία των βιβλίων στο μυαλό σας ή αφήσατε να σας οδηγήσει εκείνη;

A.A. Όχι. Η γραφή με παρέσυρε μαζί της, όποτε γράφω ακολουθώ τέσσερις κανόνες: Ακουστικά στα αυτιά, κλείσιμο ματιών, φαντάζομαι την σκηνή στο ρυθμό της μουσικής και γράφω». Όταν τέλειωσα τις Σκοτεινές Επιθυμίες και την Αγάπη πριν τις Επιθυμίες έκατσα κάτω και έφτιαξα σκελετό πλέον. Είμαι τελειομανής, και καθώς αποφάσισα να ξεκινήσω αυτή την σειρά έπρεπε να μην υπάρχουν κενά. Βέβαια, έχω και τα σημειωματάρια μου, όποτε μου έρθει στο μυαλό μια σκηνή που θέλω να βάλω σε ένα συγκεκριμένο βιβλίο του Desires το σημειώνω εκεί. Και για να αποκαλύψω και κάτι, μέχρι τώρα γέμισα δυο σημειωματάρια με σκηνές, ακόμη κι από το τελευταίο βιβλίο που θα κλείσει την σειρά Desires. Νομίζω θα ήταν η χαρά του Desires Family έτσι και τα ανακάλυπταν. 

ΕΡΩΤΗΣΗ 13: Έχετε ξεκινήσει την συγγραφή του τρίτου βιβλίου της σειράς; Αν ναι, ξέρουμε πότε περίπου θα φτάσει στα χέρια μας; Θα μπορούσατε να μοιραστείτε κάτι μαζί μας; 

A.A. Το τρίτο βιβλίο που θα ονομάζεται «Ο Έρωτας Μετά τις Επιθυμίες Desires 3» το τέλειωσα εδώ και δυο μέρες. Έγιναν όλες οι απαραίτητες διορθώσεις και τώρα θα το περάσω μια δεύτερη επιμέλεια και μετά θα σταλθεί στο εκδοτικό οίκο. Ημερομηνία δεν γνωρίζω αλλά σίγουρα εντός του 2019 θα το έχετε στα χέρια σας. Μμ! Αν και μου αρέσει να βασανίζω από αγωνία τις ηλιαχτίδες μου, θέλω να μοιραστώ με όλους σας πως το τρίτο θα σας ενθουσιάσει περισσότερο από τα δυο πρώτα. Είναι το μέλλον της Άντας, κρύβει εκρηκτικά αισθήματα, ωριμότητα και κυρίως πόσο ισχυρός είναι ο έρωτας της Άντας και του Δημήτρη. 

ΕΡΩΤΗΣΗ 14: Τέλος τί εύχεστε στον εαυτό σας όσον αφορά το μέλλον σας ως συγγραφέας; 

A.A. Το μόνο που εύχομαι για μένα είναι να συνεχίσω να βελτιώνομαι, να γίνομαι καλύτερη και κάποια στιγμή οι αναγνώστες μου να είναι περήφανοι για μένα, να λένε: «Αξίζει η Άντα Αντρέου σαν συγγραφέας». Δεν θέλω να γράφω για να διαβάζομαι αλλά για να εμπνέω. Και χαίρομαι που υπάρχουν αναγνώστες που έρχονται και μου λένε: «με βοήθησες με αυτά που γράφεις». Αυτό είναι η καλύτερη επιβράβευση για μένα. 

D.A. Σας ευχαριστώ πολύ! Με εκτίμηση, Κυριακή Γανίτη από το blog Dominica Amat.

A.A. Εγώ ευχαριστώ που με φιλοξενήσατε σε αυτή την όμορφη συνέντευξη

Μείνετε συντονισμένοι με το blog γιατί έρχονται εκπλήξεις καί μία συνεργασία που θα αγαπήσετε!

Διαβάστε εδώ την κριτική μου για το πρώτο βιβλίο της σειράς με τίτλο ''Σκοτεινές Επιθυμίες'' :

https://dominicamat.blogspot.com/2019/02/desires-1.html     

Διαβάστε εδώ την κριτική μου για το δεύτερο βιβλίο της σειράς με τίτλο ''Η αγάπη πρίν τις επιθυμίες'' :

https://dominicamat.blogspot.com/2019/02/desires-2.html        
Συνέντευξη-συζήτηση με την συγγραφέα κυρία Άντα Αντρέου Συνέντευξη-συζήτηση με την συγγραφέα κυρία Άντα Αντρέου Reviewed by Dominica on Μαρτίου 18, 2019 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εικόνες θέματος από sndr. Από το Blogger.