ΣΠΟΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ

 


Γράφει η Κυριακή Γανίτη(Dominica Amat)


   Μέχρι πρίν κάποια χρόνια οι γονείς ενός παιδιού επέλεγαν το τι όνομα θα του δώσουν βάσει των ονομάτων των δικών τους γονιών. Τον τελευταίο καιρό αυτό δείχνει να φθίνει όλο καί περισσότερο,αφού οι νέοι γονείς επιλέγουν ονόματα βάσει κάποιων κριτηρίων. Όπως είναι η μυθολογία καί η αρχαία Ελλάδα,ένα όνομα κάποιου αγαπημένου τους λογοτεχνικού ήρωα,ή ακόμα περιμένουν να γεννηθεί πρώτα το παιδί καί να επιλέξουν ύστερα κάποιο όνομα που θα του ταιριάζει με βάση τα χαρακτηριστικά του. Μην σας κάνει εντύπωση. Το έχω δεί να συμβαίνει πολλάκις.

   Κυκλοφόρησε πρόσφατα από τις εκδόσεις Κόκκινη κλωστή δεμένη το νέο παιδικό παραμύθι του συγγραφέα κυρίου Βαγγελη Ηλιόπουλου,με τίτλο ''Σπόρος είναι το όνομά μου'' καί απευθύνεται σε παιδιά ηλικίας 4 ετών κι άνω. Ένα άκρως χαριτωμένο βιβλίο που μου άρεσε πάρα πολύ.

   Τα παιδιά που βρίσκονται στην τρυφερή ηλικία των 4 κι άνω είναι αρκετά περίεργα καί θέλουν να εξερευνήσουν καί να μάθουν τα πάντα για ό,τι βρίσκεται γύρω τους,ακόμη καί για την προέλευση καί σημασία του ονόματός τους. Όπως ο μικρός ήρωας του βιβλίου,ο Σπόρος,έτσι κι αυτά ''βομβαρδίζουν'' συνεχώς τις μαμάδες τους με ερωτήσεις. Τότε οι μαμάδες με τον κατάλληλο λόγο καί παραδείγματα προσπαθούν να εξηγήσουν όσον το δυνατόν καλύτερα στα μικρά παιδιά ό,τι τις ρωτούν. Κι αν κρίνω από τον δικό μου ανηψιό που ρωτούσε τα πάντα -ακόμη καί για το όνομά του- είμαι σίγουρη πως το παρόν βιβλίο είναι μία εξαιρετική πρόταση για εσάς.

   ''Πολλά παιδιά δυσκολεύονται να καταλάβουν τι σημαίνει το όνομάτους. 'Ετσι κι ο σπόρος. Κι ας ρωτούσε τόσες φορές που η μαμά δεν άντεχε άλλο τις ερωτήσεις του. Κι όταν στο σχολείο τον κορόιδευαν για το όνομά του, στενοχωριόταν και ήθελε να το αλλάξει. Μόνο όταν μεγάλωσε, ερωτεύτηκε κι άλλαξε γνώμη. Και τότε άρχισε τις ερωτήσεις η μαμά...'' (Περίληψη οπισθοφύλλου)

   Ο λόγος του συγγραφέα είναι οικείος καί εύθυμος. Χρησιμοποιεί κατάλληλο λεξιλόγιο,απλά καί κατανοητά παραδείγματα καί μικρές προτάσεις. Δίνει μία μεστή καί ουσιαστική ιστορία από την αρχή έως καί το τέλος. Στα επιπλέον θετικά προστίθεται η πολύχρωμη καί όμορφη εικονογράφηση του βιβλίου. 

                                              Αναζητήστε το! Καλές σας αναγνώσεις!


ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ: ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΣ


ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΣΗ: FRANCESCA ROSSI


ΕΚΔΟΣΕΙΣ: ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΛΩΣΤΗ ΔΕΜΕΝΗ


ΣΠΟΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ ΣΠΟΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ Reviewed by Dominica on Οκτωβρίου 09, 2020 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εικόνες θέματος από sndr. Από το Blogger.