Συνέντευξη με την συγγραφέα κυρία Δήμητρα Ευθυμίου

 


Γράφει η Κυριακή Γανίτη(Dominica Amat)


    Σημερινή μου καλεσμένη στην στήλη των συνεντεύξεων η συγγραφέας κυρία Δήμητρα Ευθυμίου. Την ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο καί τις απαντήσεις της. Από τις εκδόσεις Συμπαντικές Διαδρομές κυκλοφορεί  το βιβλίο της με τίτλο ''Στο χωριό των μαγισσών''. Της εύχομαι να είναι καλοτάξιδο. Διαβάστε την κριτική μου γι'αυτό στην στήλη ''Φαντασίας''. Για όσους/ες επιθυμούν να το διαβάσουν,μπορούν να το προμηθευτούν είτε από το επίσημο site του εκδοτικού,είτε από κάποιο βιβλιοπωλείο.


                                              Πάμε να δούμε τι μοιράστηκε μαζί μας...


ΕΡΩΤΗΣΗ 1: Θα ξεκινήσω με μία ερώτηση που κάνω σε όλους τους συγγραφείς. Πώς μπήκε η συγγραφή στην ζωή σας;


Δ.Ε. Αγαπητή Κυριακή Γανίτη, σας ευχαριστώ πολύ για την ευκαιρία που μου δίνετε να μιλήσω για μένα και το βιβλίο μου,στο < Blog Dominica Amat >

Εμείς οι συγγραφείς,ως συνήθως γράφουμε από πολύ μικροί. Θυμάμαι ένα ποίημά μου που είχε δημοσιευτεί στο περιοδικό του σχολείου μου,όταν ήμουν δώδεκα χρονών. Είχε τίτλο ''Η βαρκούλα''. 

Άρχισα να γράφω και να δημοσιεύω στο ίντερνετ,σε μια σελίδα με συγγραφείς Ιταλούς,στην ιταλική γλώσσα,γύρω στο 2011. Αυτό μου έδωσε θάρρος και γράφτηκα σε μαθήματα Δημιουργικής Γραφής στα ελληνικά. Μετά από τα μαθήματα,προχώρησα αρκετά στη συγγραφή και μέχρι σήμερα έχω εκδώσει έξι βιβλία δικά μου,τρία στα ιταλικά και τρία στα ελληνικά.


ΕΡΩΤΗΣΗ 2: Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Συμπαντικές Διαδρομές το βιβλίο σας με τίτλο ‘’Στο χωριό των μαγισσών’’. Να είναι καλοτάξιδο. Μπορείτε να μας πείτε λίγα λόγια γι’ αυτό;


Δ.Ε. < Στο χωριό των μαγισσών > είναι ενα ευχάριστο βιβλίο,ενδιαφέρον για όλες τις ηλικίες. Είναι το ταξίδι της οικογένειας Κλεμπίνκι στην Πολωνία,το οποίο εξελίσσεται σε μια περιπέτεια,όταν επισκέπτονται το χωριό των μαγισσών. Μια περιπέτεια γεμάτη αγωνία και μυστήριο με ενα αναπάντεχο τέλος.


 ΕΡΩΤΗΣΗ 3: Ποιά η πηγή έμπνευσης του βιβλίου σας ΄΄Στο χωριό των μαγισσών’’;


Δ.Ε. Μία παλιά κουτσή κούκλα που αγόρασα από ενα μαγαζί με αντίκες και οι μάγισσες,που στην Πολωνία υπάρχουν ακόμα... 


ΕΡΩΤΗΣΗ 4: Είχατε κάποιο πλάνο πάνω στο οποίο βασιστήκατε για να γράψετε την ιστορία του βιβλίου, ή, τo αφήσατε να σας οδηγήσει μόνο τoυ καί εντέλει να ορίσει εκείνο το φινάλε;


Δ.Ε. Στην αρχή είχα κάποιο πλάνο,αλλά μετά η ιστορία με πήγαινε όπου ήθελε και όρισε και το φινάλε! Πιστεύω ότι αυτό που ένιωσα ήταν μοναδικό σε αυτό το βιβλίο,γιατί με οδήγησε η φαντασία μου χωρίς να ακολουθήσω τα πλάνα μου.


ΕΡΩΤΗΣΗ 5: Σε ποιό βαθμό οι αντιλήψεις των παλαιότερων εποχών, όσον αφορά την ύπαρξη( ; ) καί δράση των μαγισσών, επηρέασαν τις ζωές καί την μοίρα των ανθρώπων; 


Δ.Ε. Οι άνθρωποι επηρεάστηκαν πολύ από τις μάγισσες γιατί πίστευαν πως προκαλούσαν μεγάλα κακά με την δύναμή τους. Η εκκλησία τις κυνηγούσε γιατί πίστευε πως συνεργάζονταν με τον διάβολο. Υπήρχαν οι μάγισσες που έκαναν διάφορα μάγια για να βοηθήσουν ανθρώπους,να βλάψουν άλλα άτομα,υπήρχαν και οι καλές μάγισσες που γιάτρευαν τους αρρώστους με τις γνώσεις τους για τα βότανα. Γενικά θανατώθηκαν άδικα πάρα πολλές μάγισσες από τον μεσαίωνα μέχρι και τον 17ο αιώνα (οι μάγισσες του Σάλεμ 1692) οι οποίες δεν ήταν παρά μόνο δυναμικές γυναίκες που η εποχή τους δεν τις δεχόταν είτε για θρησκευτικούς είτε πολιτικούς λόγους. 


ΕΡΩΤΗΣΗ 6: Γιατί επιλέξατε να γράψετε ένα βιβλίο που να ανήκει στο είδος του φανταστικού; Θα μπορούσατε να γράψετε βιβλία, τα οποία να ανήκουν σε άλλα λογοτεχνικά είδη;


Δ.Ε. Μου αρέσει πολύ να χρησιμοποιώ την φαντασία μου αλλά πιστεύω είναι πιο δύσκολο να γράφεις βιβλία του είδους του φανταστικού. Πιστεύω πως ένας συγγραφέας γράφει με έμπνευση συναίσθημα και για κάτι που τον ενθουσιάζει. Εγώ προσωπικά,δεν σκέφτομαι τι είδος να γράψω αλλά μου έρχεται αυθόρμητο. 

Πιστεύω πως ναι! Μπορώ να γράψω βιβλία τα οποία ανήκουν σε άλλα λογοτεχνικά είδη.


ΕΡΩΤΗΣΗ 7: Έχετε ξεκινήσει να γράφετε το επόμενο βιβλίο σας; Αν ναι, μπορείτε να μας πείτε δύο λόγια;


Δ.Ε. Ναι,έχω ξεκινήσει να γράφω ένα βιβλίο,του οποίου με συναρπάζει το θέμα. Δεν ξέρω πως θα καταλήξει η ιστορία .Εύχομαι να το τελειώσω και να βρω την πλοκή και το τέλος από το σημείο που είμαι. Πρόκειται για ενα ταξίδι,μια εμπειρία ανεπανάλειπτη,που πολύ λίγοι τόλμησαν να ζήσουν.

< Διασχίζοντας τον Ατλαντικό Ωκεανό >  ο τίτλος.


ΕΡΩΤΗΣΗ 8: Γιατί πρέπει να διαβάζουμε βιβλία;


Δ.Ε. Είναι σημαντικό! Όταν ήμουν παιδί διάβαζα πάρα πολλά μέχρι που πήγα στο πανεπιστήμιο. Μετά δεν μπορώ να πω πως διάβασα τόσα πολλά. Νιώθω όμως πολύ ευχαριστημένη για τα βιβλία που διάβασα γιατί μου πρόσφεραν πολλά. Καλλιέργησα περισσότερο τον εαυτό μου. Πήρα αρχές και διδάγματα έμαθα πράγματα και δημιούργησα πλούσιο λεξιλόγιο.

Πιστεύω τα βιβλία μας κτίζουν,γινόμαστε ολοκληρωμένοι άνθρωποι αν διαβάζουμε.


ΕΡΩΤΗΣΗ 9: Πόσο εύκολα ή δύσκολα αποδέχεται το αναγνωστικό κοινό στην χώρα μας τους νεότερους συγγραφείς;


Δ.Ε. Δεν υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που διαβάζουν βιβλία σήμερα,δυστυχώς. Πολλοί προτιμούν τους κλασσικούς συγγραφείς ή τα μπεστ σέλερς. Πιστεύω υπάρχουν όμως και αυτοί που προτιμούν να διαβάζουν και τους νέους συγγραφείς. Φτάνει να αγοράσουν το βιβλίο τους,γιατί υπάρχουν πολλοί καλοί,νέοι συγγραφείς! 


ΕΡΩΤΗΣΗ 10: Αγαπημένο βιβλίο καί συγγραφέας;


Δ.Ε. Τα παιδικά μου βιβλία είναι πάντα τα αγαπημένα μου και θα πω ξανά < Η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων >. Αγαπημένος συγγραφέας ο Καζαντζάκης .


ΕΡΩΤΗΣΗ 11: Τέλος, τί θα λέγατε στους νέους που θέλουν να ασχοληθούν με την συγγραφή;


Δ.Ε. Να γράφουν με τη ψυχή τους και με αυθορμητισμό! Να πιστεύουν στον εαυτό τους και να τολμήσουν να δημοσιεύσουν κάπου για πρώτη φορά. Να δοκιμάσουν! 


                           Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας καί τις απαντήσεις σας.


                              Με εκτίμηση, Κυριακή Γανίτη από το blog Dominica Amat


                          Δ.Ε. Και εγώ σας ευχαριστώ πολύ που με καλέσατε στο χώρο σας!





Συνέντευξη με την συγγραφέα κυρία Δήμητρα Ευθυμίου Συνέντευξη με την συγγραφέα κυρία Δήμητρα Ευθυμίου Reviewed by Dominica on Οκτωβρίου 24, 2020 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εικόνες θέματος από sndr. Από το Blogger.