Συνέντευξη με την συγγραφέα κυρία Τόνια Κοντοπούλου



Γράφει η Κυριακή Γανίτη(Dominica Amat)

   Η στήλη των συνεντεύξεων δημιουργήθηκε από την ανάγκη που νιώθουμε οι περισσότεροι βιβλιόφιλοι,να ακούσουμε τους συγγραφείς να μιλάνε για τα βιβλία τους. Σήμερα έχω την χαρά να φιλοξενώ την συγγραφέα κυρία Τόνια Κοντοπούλου καί το βιβλίο της ''Άρωμα Βροχής'',που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Ελκυστής. Μπορείτε να το προμηθευτείτε είτε από κάποιο βιβλιοπωλείο,είτε από το επίσημο site του εκδοτικού. Πρίν δούμε τι μου είπε,επιτρέψτε μου να την ευχαριστήσω για την αποδοχή της πρόσκλησής μου για να κάνουμε αυτήν την συνέντευξη.

ΕΡΩΤΗΣΗ 1: Πώς προέκυψε η συγγραφή στη ζωή σας;

Τ.Κ. Από πολύ μικρή, μου άρεσε να πλάθω ιστορίες, πρώτα στο μυαλό μου, αργότερα σε χαρτί , με μορφή σημειώσεων και κάποια στιγμή, ωρίμασε η ιδέα κι άρχισα να φτιάχνω ολοκληρωμένες πλοκές.

ΕΡΩΤΗΣΗ 2: Γιατί επιλέξατε τον τίτλο ''Άρωμα Βροχής'' για το βιβλίο σας; 

Τ.Κ. Γιατί αντιπροσωπεύει τη βασική ηρωίδα και την αγάπη της για τη βροχή. Της αρέσει και ταξιδεύει με τον ήχο και το άρωμά της! Όπως κι η δημιουργός της.

ΕΡΩΤΗΣΗ 3: Είχατε κάποιο πλάνο πάνω στο οποίο βασιστήκατε για να γράψετε την ιστορία του βιβλίου ή τo αφήσατε να σας οδηγήσει μόνo τoυ;

Τ.Κ. Είχα όλη τη βασική ιστορία στο μυαλό μου, αλλά στην πορεία σίγουρα, με οδήγησαν κι οι ήρωες.

ΕΡΩΤΗΣΗ 4: Υπάρχει κάποιο πρόσωπο ή κατάσταση από την οποία ίσως να εμπνευστήκατε ένα μέρος της πλοκής; Θα μπορούσατε να γράψετε ποτέ βιβλίο που να βασίζεται σε αληθινά γεγονότα;

Τ.Κ. Όχι, δε βασίστηκε σε υπαρκτά πρόσωπα, χωρίς αυτό να σημαίνει, ότι δεν εμπνεύστηκε από κάποια.
Μου έχει ήδη ζητηθεί, να γράψω μια αληθινή ιστορία, από κάποιο συγκεκριμένο άτομο, αλλά, για την ώρα τουλάχιστον, διστάζω, ίσως επειδή έχω πολλές ιδέες μυθοπλασίας. Αργότερα ίσως, δεν ξέρω.

ΕΡΩΤΗΣΗ 5: Η ιστορία του βιβλίου σας χαρακτηρίζεται από μυστήριο και περιπέτεια αλλά και από έρωτα. Πόσο εύκολος ή δύσκολος ο συνδυασμός αυτών μέσα σε ένα βιβλίο; Πώς μπορούν να ''κρατηθούν'' οι ισορροπίες ανάμεσά τους;

Τ.Κ. Το θεωρώ κι εγώ έναν δύσκολο συνδυασμό, αλλά πιστεύω ότι υπάρχει ισορροπία στο βιβλίο, προσπάθησα πολύ γι’ αυτό. Νομίζω ότι αυτή η ισορροπία, μπορεί να κρατηθεί με την πλοκή κι ανάλογα με το πόσο ένας συγγραφέας θέλει να δώσει βαρύτητα στο κάθε στοιχείο. Εγώ, ήθελα, να έχουν όλα την ίδια δυναμική.

ΕΡΩΤΗΣΗ 6: Στο βιβλίο σας μου άρεσε πολύ ο τρόπος που ξεκινάει και τελειώνει. Τόσο η έντονη, περιγραφική σκηνή στην αρχή, όσο και το ποίημα στο τέλος. Ήταν κάτι που το είχατε σκεφτεί από πριν;

Τ.Κ. Να πω την αλήθεια, όχι. Αρχικά, το πρώτο κεφάλαιο, στο οποίο αναφέρεστε, βρισκόταν περίπου στη μέση της πλοκής, αλλά θέλοντας να ιντριγκάρω τον αναγνώστη, το έβαλα στην αρχή. Όσο για το ποίημα, το έγραψα με αφορμή την υπόθεση, οπότε το βάλαμε στο βιβλίο σαν κλείσιμο.

ΕΡΩΤΗΣΗ 7: Τί αποτελεί πηγή έμπνευσης για εσάς;

Τ.Κ. Τα πάντα! Παρατηρώ κάθε τι γύρω μου, ακούω, μυρίζω, αγγίζω. Πιο πολύ, παρατηρώ τους ανθρώπους. Πάντα με μάγευαν οι ανθρώπινες σχέσεις. Γι’ αυτό, έχω πάντα ένα μπλοκάκι μαζί μου και σημειώνω όλες τις ιδέες μου!

ΕΡΩΤΗΣΗ 8: Πόσο εύκολα ή δύσκολα αποδέχεται το αναγνωστικό κοινό στην χώρα μας τους νεότερους συγγραφείς;

Τ.Κ. Νομίζω, πολύ δύσκολα, τουλάχιστον, αυτό βλέπω εγώ.

ΕΡΩΤΗΣΗ 9: Σαν αναγνώστρια, ποια τα αγαπημένα σας είδη βιβλίων;

Τ.Κ. Διαβάζω τα πάντα. Αγαπημένο μου όμως είδος, είναι οι περιπέτειες μυστηρίου.

ΕΡΩΤΗΣΗ 10: Πώς ονειρεύεστε το συγγραφικό σας μέλλον;

Τ.Κ. Ονειρεύομαι να γράψω πολλές ακόμη όμορφες ιστορίες και ν’ αγαπηθούν πάρα πολύ από πολλούς!

                      Σας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας και τις απαντήσεις σας.
                         Με εκτίμηση,Κυριακή Γανίτη από το blog Dominica Amat

Σας ευχαριστώ εγώ θερμά, για τις πολύ ενδιαφέρουσες ερωτήσεις, καλή δημιουργική συνέχεια!
                                                       Με μεγάλη εκτίμηση!
                                                       Τόνια Κοντοπούλου

                                    Διαβάστε εδώ την άποψή μου για το βιβλίο:

                        https://dominicamat.blogspot.com/2019/11/blog-post_29.html
Συνέντευξη με την συγγραφέα κυρία Τόνια Κοντοπούλου Συνέντευξη με την συγγραφέα κυρία Τόνια Κοντοπούλου Reviewed by Dominica on Νοεμβρίου 19, 2019 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εικόνες θέματος από sndr. Από το Blogger.