ΣΚΙΕΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΕΡΑ ΟΧΘΗΣ



Γράφει η Κυριακή Γανίτη(Dominica_Amat)

   Στην παράδοση καί λαογραφία του τόπου μας υπάρχουν διάφοροι θρύλοι που βασίζονται σε τρομακτικές ιστορίες που έχουν μείνει ανεξίτηλες στην μνήμη των ανθρώπων όσα χρόνια κι αν πέρασαν. Είμαι σίγουρη πως όλοι/ες μας τυγχάνει να γνωρίζουμε τουλάχιστον έναν τέτοιον θρύλο. Θεωρώ ότι αρκετές από αυτές είναι ήδη γνωστές αλλά με κάποια διαφορετική εκδοχή δοσμένες,κρατώντας πάντα την βασική ιδέα.
   Ο συγγραφέας κύριος Κωνσταντίνος Ανυφαντής στο βιβλίο του με τίτλο ''ΣΚΙΕΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΕΡΑ ΟΧΘΗΣ'' υφαίνει ένα ιδιαίτερο υφαντό από 16 διαφορετικές ιστορίες που η βάση τους είναι αυτοί οι θρύλοι.
   Η πένα του συγγραφέα δυνατή σε κάνει να νιώθεις ανατριχίλα καί αγωνία από τις πρώτες κιόλας σελίδες του βιβλίου. Κάθε ιστορία αν καί μας δίνεται με πολύ περιεκτικό τρόπο είναι άριστα δομημένη με τον απαραίτητο φόβο,δράμα καί σασπένς. Δεν είναι λίγες οι φορές που αισθάνθηκα σαν να ήμουν κι εγώ παρούσα στον χώρο που λάμβαναν χώρα τα γεγονότα.
   Εύλογα θα αναρωτηθείτε πως εμείς οι σύγχρονοι άνθρωποι μπορεί να επηρεαζόμαστε καί να πιστεύουμε σε αυτά. Θα σας απαντήσω. Ό,τι είναι έξω από την λογική μας καί τον πραγματικό μας κόσμο εκτός του ότι είναι ανεξήγητο για εμάς,έχει μία ιδιαίτερη ομορφιά που μας συναρπάζει καί μας κινεί το ενδιαφέρον. Από την άλλη μεριά δεν παύει να ισχύει κι αυτό που λένε,ότι δηλαδή δεν υπάρχει καπνός χωρίς φωτιά. Προφανώς αυτές οι ιστορίες μπορεί αρχικά να είχαν κάποια βάση αλλά με την πάροδο των χρόνων η παρέμβαση της ανθρώπινης φαντασίας να τις οδήγησε ένα βήμα παραπέρα.
   Άς επανέλθουμε όμως στο βιβλίο. Αυτές οι 16 ιστορίες είναι αυτοτελείς καί διαβάζονται απνευστί. Σίγουρα θα σας κάνουν να φοβηθείτε ακόμη καί την σκιά σας. Εμένα μου άρεσαν τόσο πολύ που θα ήθελα μελλοντικά να διαβάσω κι ένα δεύτερο βιβλίο του συγγραφέα με επιπλέον τέτοιους θρύλους.
Στο τέλος του βιβλίου νομίζω ότι θα μείνετε ικανοποιημένοι από την ανάγνωσή τους.
  Λίγο πρίν κλείσω την κριτική μου,θα σας πώ ένα στοιχείο του βιβλίου που μου άρεσε πολύ-ελπίζω να μην θεωρηθεί spoiler- το γεγονός ότι ο συγγραφέας μετά το τέλος της κάθε ιστορίας παραθέτει ένα κείμενο που μας δίνει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον εκάστοτε θρύλο.
   Εγώ μπορώ να σας εξομολογηθώ πως πλέον θέλω να ψάξω να μάθω περισσότερα στοιχεία τόσο γι'αυτούς όσο καί για άλλους θρύλους που υπάρχουν στην χώρα μας.
    Διαβάστε το. Αξίζει! Καλά σας αναγνώσματα.

ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΝΥΦΑΝΤΗΣ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ: ΠΡΟΤΥΠΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΗΓΗ

ΣΚΙΕΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΕΡΑ ΟΧΘΗΣ ΣΚΙΕΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΕΡΑ ΟΧΘΗΣ Reviewed by Dominica on Μαΐου 27, 2019 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εικόνες θέματος από sndr. Από το Blogger.