Φίλα με άγγελέ μου...φύλα με...


Γράφει η Κυριακή Γανίτη(Dominica Amat)

Φίλα με άγγελέ μου...φύλα με..-Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ

Ακόμη ένα μαγευτικό ταξίδι της ψυχής έλαβε τέλος. Ο λόγος για το βιβλίο ''Φίλα με,άγγελέ μου...φύλα με..'' από τον συγγραφέα κύριο Παναγιώτη Σιδηρόπουλο. Τί να σας πρωτοπώ; Εγώ δεν ήθελα με κανέναν τρόπο να τελειώσει χωρίς να έχει την κάλλιστη έκβαση για την ιστορία των ηρώων. Αν καί δεν έχω καμία σχέση με την ηρωίδα του βιβλίου ταυτίστηκα τόσο πολύ μαζί της που σχεδόν ένιωθα τα συναισθήματά της. Γίνεται ένας άγγελος να αγαπήσει τόσο πολύ καί τόσο δυνατά μία κοινή θνητή ώστε να αποφασίσει να πάρει ανθρώπινη μορφή; Mέχρι που μπορεί να φτάσει η αγάπη του; Θα ρισκάρει την ίδια του την ύπαρξη-ακόμη καί να χαθεί για πάντα-αρκεί να ζήσει έστω καί λίγες στιγμές δίπλα στην θνητή που αγαπά; Τί θα γίνει όταν ανακαλύψει εκείνη ότι ο άντρας που μπήκε τόσο ξαφνικά καί αλλόκοτα στην ζωή της δεν είναι άνθρωπος αλλά ο φύλακας-αγγελός της; Θα μπορέσει να το διαχειριστεί; Λίγα λόγια τώρα για την ηρωίδα μας. Η Έλλη μία ταλαιπωρημένη ψυχή μεγάλωσε σε ορφανοτροφείο καί εργάζεται στην δουλειά της από την ενηλικίωση της. Όλοι την περιφρονούν,την μείωνουν καί την χλευάζουν. Μέχρι την στιγμή που έρχεται εκείνος καί μαγικά πραγματοποιούνται όλες οι ευχές της. Όταν ανακαλύπτει την αλήθεια είναι διατεθιμένη να αποχωριστεί τα πάντα αρκεί να κρατήσει για πάντα εκείνον δίπλα της... Τα πράγματα όμως θ΄αλλάξουν αφού εκείνος θα πρέπει-παρά την θέληση του-να γυρίσει πίσω εκεί όπου ανήκει.. Ο χωρισμός είναι αβάσταχτος καί για τους δύο.. Εκείνος παραμένει στο μεταίχμιο ώστε να μπορεί να την βλέπει ακόμη καί αν δεν την ακούει... Ο χρόνος κυλάει καί φαίνεται η Έλλη να τον ξεχνάει... Προσπαθεί να κάνει μία νέα αρχή με κάποιον νέο άντρα στη ζωή της... Καί εκεί που νομίζουν όλοι ότι πλέον έχει ξεχάσει τελείως τον έρωτα της για τον άγγελο(Αιμίλιο) αυτός αναγεννάται πιο δυνατός από πρίν. Η απόφαση και η πράξη που θα πάει να προβεί η Έλλη-χωρίς να το ξέρει ούτε η ίδια-θα είναι η λύση στο μαρτύριο τους καί θα τους ενώσει μία για πάντα. Εκείνος θα πάρει πάλι πίσω την ανθρώπινη μορφή του καί θα ζήσουν μαζί μέχρι το τέλος. Ένα εξαιρετικό βιβλίο με πληθώρα συναισθημάτων καί με μία αγάπη που όμοια της δεν μπορεί να υπάρξει καί σίγουρα θα ζήλευαν άγγελοι καί θνητοί. Αν δεν το έχετε διαβάσει ακόμα,εγώ σας προτρέπω να το κάνετε. Εμένα με έκανε να θέλω να το διαβάσω ξανά καί ξανά. Καλά σας αναγνώσματα.
Φίλα με άγγελέ μου...φύλα με... Φίλα με άγγελέ μου...φύλα με... Reviewed by Dominica on Νοεμβρίου 23, 2018 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εικόνες θέματος από sndr. Από το Blogger.