Κερασία



Γράφει η Κυριακή Γανίτη(Dominica Amat)
''Κερασία'' - Η άποψή μου(το είχα διαβάσει πρίν ένα χρόνο ακριβώς). Πρίν λίγες μέρες έφτασε στα χέρια μου το βιβλίο της κυρίας Φραγκιαδουλάκη με τίτλο ''Κερασία''καί όπως καταλαβαίνετε αναφέρεται στην ίδια την πρωταγωνίστρια του βιβλίου που την λένε Κερασία. Εμένα προσωπικά μου αρέσει αυτός ο λιτός τίτλος του βιβλίου γιατί θεωρώ ότι με βάζει κατευθείαν μέσα στο θέμα που διαπραγματεύεται. Όσο για το εξώφυλλο τί να πώ; Αντικατοπτρίζει ακριβώς όλο το νόημα του βιβλίου,το οποίο είναι η σύγχρονη γυναίκα καί πως αυτή προσπαθεί να σταθεί απέναντι στον έρωτα καί τα άλλα συναισθήματα απογυμνωμένη απέναντι τους... Το γυμνό της σώμα συμβολίζει την ''γυμνή'' της ψυχή καί λειτουργεί ως καμβάς για να ''γράψουν'' πάνω του αυτά τα συναισθήματα καί οι εμπειρίες. Μιλάμε για ένα βιβλίο καλογραμμένο,με γρήγορη ροή καί ωραίο λόγο που κάλλιστα θα μπορούσε να ταυτιστεί κάθε σύγχρονη γυναίκα. Μου αρέσει πάρα πολύ ότι λειτουργεί ως ένα είδος προσωπικής ψυχανάλυσης. ΄Αλλο ένα σημείο στη γραφή του που μου άρεσε ήταν ότι κάθε ''κεφάλαιο'' ξεκινούσε με την φράση που τελείωνε το προηγούμενο καί αυτό του έδινε μία συνοχή χωρίς να γίνεται κουραστικό. Τέλος λάτρεψα το γεγονός ότι αντί προλόγου η συγγραφέας επανέλαβε το κομμάτι που χρησιμοποίησε ως πρόλογο. Εμένα αυτό μου έβαλε την ιδέα ότι στην πρωταγωνίστρια δίνεται μία δεύτερη ευκαιρία να τα ζήσει όλα μία δεύτερη φορά καί ίσως να ''διορθώσει'' κάποια λάθη της είτε να διαλέξει την άλλη οδό απ'αυτήν που διάλεξε την προηγούμενη φορά. Ποιός ξέρει; Εγώ κάποια στιγμή θα προσπαθήσω να διαβάσω καί το άλλο της βιβλίο. 


Σύνοψη του βιβλίου "Κερασία"


Ένα... τα χρόνια που πέρασαν...
Δύο... οι ανεξερεύνητοι πόθοι...
Τρία... οι μέρες που θα 'ρθουν...
Τέσσερα... οι ώρες...
Πέντε... τα δευτερόλεπτα...
Έξι... οι αισθήσεις που ξύπναγαν...
Εφτά... οι απόκρημνες μεταπτώσεις του ψυχισμού
μιας γυναίκας...

Αν το φλερτ με τη ζωή και τον έρωτα έχει χρώμα, είναι το κόκκινο. Αν έχει γεύση, είναι τραγανό και ζουμερό ταυτόχρονα... Αν έχει σχήμα, είναι ολοστρόγγυλο με μίσχο... Αν έχει υφή, τη νιώθεις με τα δόντια, με τα δάχτυλα, με τη γλώσσα... Αν το φλερτ έχει όνομα, το όνομά του είναι Κερασία.

Η Κερασία με αφοπλιστικά τρυφερή περιέργεια ρίχνει μια ματιά στον ώμο της. Κάτι ψάχνει. Κάτι πρέπει να υπάρχει εκεί. Είναι σίγουρη. Σαν σημάδι από χείλη... Μαζί της κρυφοκοιτάμε και εμείς. Τα στιγμιότυπα μπερδεύονται με τα όνειρα, οι μέρες με τις επιθυμίες, οι φόβοι με το πάθος.

Ένα "άλλο" παιxνίδι ξεκινάει.

ΕΚΔΟΣΕΙΣ:ΑΓΓΕΛΑΚΗ

Κερασία Κερασία Reviewed by Dominica on Νοεμβρίου 12, 2018 Rating: 5

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Εικόνες θέματος από sndr. Από το Blogger.